fredag 29. juni 2012

Fredagsfavoritter - ønskeliste!

Det har blitt en tradisjon på Eplaforumet å legge ut lister med fredagsfavoritter, altså lister med fine produkter fra Eplabutikker, og nå henger jeg meg på denne! Oftest blir listene satt sammen etter et tema, det kan være fargetema eller f.eks. sommer, vinter, smykker, til mannen etc.

Denne fredagen er temaet mitt rett og slett ønskeliste! Jeg har hatt disse produktene som favoritter lenge, og håper at noen av de (helst alle!) kan bli mine etter hvert.

Bildene har jeg lånt fra de respektive produktbeskrivelsene, og det er linket til både produktet og butikken under bildet.







Ønsker deg en fortsatt god fredag og en fortreffelig helg!

2 hyggelige kommentarer:

  1. Jeg kunne hatt alt! Herlig!

    SvarSlett
  2. Masse fint du hadde funnet frem. De pendelskjermene var flotte! Oppdager stadig noe nytt på Epla. En riktig god helg til deg. :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Til toppen